Uporządkowanie tekstu w dokumencie
W edytorze tekstu Word jest dostępnych wiele przydatnych funkcji – z części z nich potrafisz już korzystać. Dzisiaj skupimy się na tych, które umożliwią uporządkowanie tekstu w dokumencie.
Przygotujemy listę scen z filmu o podróżach po kolejnych stolicach Polski. W tym celu w nowym dokumencie tekstowym zapiszmy tytuł filmu: „Stolice Polski”.
Przeczytaj poniższy dokument, aby dowiedzieć się, jak wprowadzić porządek w naszym dokumencie i dodać do utworzonej listy kolejne poziomy.
W celu utworzenia własnej listy możemy skorzystać z opcji Definiuj nową listę wielopoziomową. Żeby dowiedzieć się więcej na ten temat, obejrzyj poniższy film.
Polecenie
Utwórz nowy dokument tekstowy zawierający listę numerów telefonów alarmowych najważniejszych służb ratunkowych w Polsce. Podaj także adres najbliższej jednostki każdej z nich. Sformatuj dane według poniższego wzoru:
I. Straż pożarna
• tel. 998 (lub 112)
• ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź
Wykorzystaj do tego listę wielopoziomową. Pracę prześlij do mnie poprzez formularz na stronie lub w załączniku e-mail.